Piagam Perkhidmatan Pelanggan
Dengan sukacitanya, kami ingin berkongsi dengan anda Piagam Perkhidmatan Pelanggan, di mana kami telah menggariskan komitmen ke arah menyampaikan perkhidmatan pelanggan yang lebih tinggi. Piagam ini memberi penekanan kepada nilai-nilai teras berikut:
- Kenali Pelanggan Kami
- Perkhidmatan Yang Cekap Dan Menepati Masa
- Perkhidmatan Yang Adil, Telus dan Berbudi Pekerti
- Perbankan Yang Mudah Diakses
Dengan semakan ini, kami berharap anda akan mempunyai pengalaman perbankan yang lebih baik dengan kami.
Sila klik di sini untuk melihat Piagam Perkhidmatan Pelanggan kami yang terkini.
Hubungan Media
Hal Ehwal Korporat & Perhubungan Awam Kumpulan
Hong Leong Bank Berhad
DID: 03-2081 8888 ext 61916
Email: capr@hongleong.com.my